tiistai 21. helmikuuta 2012

Liskojen öitä!

Ja mun liskodisco go on and on and on! Kolmas päivä menossa. Viime yönä näin mm. unta siitä, että harjottelupaikan työnantaja yritti saattaa meitä tiedottomaan tilaan lääkkeillä ja raahata meidät omaan huoneeseensa vangiksi.. tää alkaa olla jo pelottavaa!

Eilinen harkkapäivä meni täysin sumussa ja sielläkin tuli sekoiltua ihan huolella. Helena-kodin alaovi on miltei aina lukossa, joten sisäänpyrkijän täytyy soittaa summeria. Eilen summeriluuriin vastaaminen napsahti mulle, mutta jostain syystä en saanut ulkona olevan äänestä mitään selvää, joten sanoin toiselle työntekijälle, että: " en mä tiedä kuka siellä oli, mutta joku nainen se oli". Voitte kuvitella mun fiilikset kun ovesta astelee kyseisen työntekijän aviomies...
Mua ois varmaan kuulunu hävettää, mutta sainkin hervottoman naurukohtauksen,oh my god!

Tänään meillä on iltavuoro ja heräiltiinkin jo aikaisin aamulla, jotta vapaasta aamupäivästä saisi mahdollisimman paljon irti. Käpsittiinkin jo yhdeksän aikoihin Fuengirolan tiistaimarkkinoille. Markkinoilla oli hauskaa, varsinkin kun eräs miespuolinen kojymyyjä kaupitteli stringejä huudellen kovaan ääneen. Aloin miettimään, että miltä se kuulostaisi Suomen viikonloppumarkkinoilla :D Mukaan ei suinkaan tarttunut alusvaatteita, mutta mä nappasin mukaan edulliset talvikenkut. Sanni löysi itselleen laukun.

Jos hommat sujuu niin kuin pitää, niin huomenna olis tarkotus suunnata töiden jälkeen Gibraltarille vertaisieni (apinoiden) kanssa hengailemaan :)) Saadaan mitä ilmeisemmin kyyti pojjiilta, mikä oliski hyvä, kun bussikyyti sinne maksaa aika paljon.

Torstai ja perjantai meillä onkin vapaapäiviä ja silloinki olis tarkotus tutustua paikallisiin nähtävyyksiin. Ehkä eksymme Mijasin vuoristokylään ja krokotiilipuistoon(?).

Nyt mä menen lepäilemään hetkeksi ennen iltavukea! Sannilta terkkuja!

Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti