sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Heaven?

Ihan hirveetä! Ihan kamalaa! Nuo on päällimmäiset ajatukset varsinkin peiliin katsoessa.

Tulipahan sitten testattua tämä paikallinen aamudisco-kulttuuri. Yön ja aamun tapahtumat oli kyllä todella sekavia ja en oikeen vieläkään ymmärrä, että mitähän ihmettä??


Aluksi suunnattiin Sannin kanssa tästä hotskulta paikalliseen Suomibaariin, joka oli kyllä täydellinen fiasko! Ajateltiin, että joo, juodaan yhdet ja lähetään!
Ovella sitten törmättiin sattumalta Markukseen ja sen kaveriin, jonka nimeä en ikinä muista, anteeksi vain. Lähdettiinpä poikien kanssa pelaamaan biljardia johonkin söpöön pikku pubiin ja aiheutettiin pahennusta osumalla lyöntien yhteydessä kattolamppuihin ja tiskiin, hups. Pojat osas pelata, me ei.




Seuraava kohteemme oli London pub, joka ei kyllä ollut yhtään nimensämukainen paikka. Pikku disco se oli ennemminkin. Siitä paikasta se alamäki sitten alkoikin, kun alko vissiin ihan hyvin se alkoholi maistumaan. Totesin kyllä aamulla, että mulla on saman verran rahaa kun lähtiessä, että ilmeisesti Markus on ollut varsin suopealla tuulella, mutta hyvä mulle :) Eipä täällä taida nuo juomat mitään kovin hintavia ollakkaan.
Mutta siis joo, London pubissa tanssittiin hulluna alkomahoolin nauttimisen lomassa ja mulla oli ylläripylläri kaikki tavarat koko ajan hukassa. Markus sanokin mulle jossain vaiheessa, että "sä pysyt nyt tasan tässä paikassa, kun mä käyn vessassa, tai sä hävität itteski". No okei, olisin oikeesti varmaan eksyny. Lisäksi täällä joutuu tuota omaisuutta suojelemaan ihan eri tavalla kun Suomessa, paikalliset kun tykkää varastella. Kiitos poikien valppauden, keneltäkään ei lähtenyt mitään, eli kaikki on tallessa! :)


London taisi mennä kiinni neljältä, ja tottuneesti oltiinkin jo ihan valmiita suuntaamaan kotiin, kunnes pojat totesi, että ehei, kukaan ei ole todellakaan lähössä nukkumaan. Aha, ei sitten! Vierestä aukesikin sitten kunnon aamudisco, nimeltä heaven! Mun mielestä se paikka oli kyllä aika kaukana taivaasta!
Siellä alkoi sitten se tapahtumasarja, jota me ei vieläkään oikein hahmoteta. Markus selitti jotain harhauttamisesta ja varasliigasta tai jotain?? Mut siis ilmeisesti mua oli jossain vaiheessa piirittäny kauhea mieslauma ja yksi niistä yritti harhauttaa mua juttelemalla mulle, jotta muut voisivat sillä aikaa varastaa multa kaiken mikä irtoo. Jossain välissä joku olikin ehtiny varastaa mun takin ja Markuksen hupparin, mutta ne tuli aika nopeesti takas, kun Maketsi osaa sujuvasti tuota Espanjaa. Pieni avautuminen takkivarkaalle sai kyseisen idiootin luovuttamaan meidän omaisuuden takaisin.


Heavenista lähdettiin kotimatkalle joskus kuuden aikoihin, kun todettiin, että meiltä lähtee varmaan vaatteetkin päältä, jos jäädään. Make saattoi meidät jalomielisesti kotiovelle asti, kun meitä ei kuulemma voinut päästää kahdestaan! Kotona Markus vielä tarkasti, että meillä on kaikki tavarat tallella, ennen kuin lähti itsekin nukkumaan.


Täytyy kyllä sanoa, että pojat ansaitsis jonkun mitalin meidän tyttöjen suojelemisesta! Todettiin tänään Sannin kanssa, että me ei oltas pärjätty tuolla ilman niitä. Tosin ei me oltais ton tyyppisiin paikkoihin edes lähdetty yksin, vaan oltas luultavasti kituutettu jossakin tylsässä suomipaikassa vanhojen pierujen kanssa.


Mä heräsin tänään varmaan suunnilleen kahden pintaan ja Sanni ei nukkunut ku korkeintaan tunnin aamulla. Sanni onkin jaksanu tänään ulkoilla, mutta mä en uskalla säikytellä viattomia ihmisiä mun ulkoisella olemuksella, joten pysyttelin visusti neljän seinän sisällä.
Ollaan naurettu tää päivä ihan typerille jutuille aivan hulluna ja muutenkin ollaan oltu ihan sekaisin. Tai ainakin minä olen :D

Noniin, jospa tuo viimeöinen discoteka riittäs vähäks aikaa!
Nyt mä alan kattoa putousta suomikanavalta ja ehkä painelen sinne suihkuun vihdoin ja viimein. En oikeen ymmärrä, kun Sanni sanoi, ettei se kestä mun paskaista olemusta yhtään kauempaa...


Milla kuittaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti