perjantai 2. maaliskuuta 2012

Ihana Mijas






Eilen oli paras päivä viikkoon! Kaiken kaikkiaan siis vaan niin onnistunut päivä.
Mä nukuin pitkään vapaapäiväni ansiosta ja herättyäni suunnittelin lähteväni altaalle odottelemaan Sannia töistä. Aurinko menikin pilveen, mutta ei haitannut :)
Kun Sanni vihdoin tuli, päätettiin lähteä Mijakseen, ihanaan valkoiseen vuoristokylään. Mijakseen pääsee bussilla ja matka kestää kymmenen minuuttia. Käytiin Mijaksessa poikien kanssa viime viikolla yöaikaan ja Sanni oli yksi aamu käynyt siellä itsekseen, kun minä vetelin sikeitä, mutta päätettiin vielä lähteä käymään siellä yhdessä päiväsaikaan.
Mijaksesta on ihanat näköalat Fuengirolaan! Mijakseen mentäessä korvat menee hauskasti lukkoon, kun se on sen verran korkealla. Olin ihan varma, että bussi hyytyy matkalle, mutta hienosti se sinnitteli.
Mijaksessa seikkailtiin parisen tuntia ja käytiin terassilla olusilla :) Mukavasti paisto aurinko. Piti sitten tahallaan lähettää kerskailutekstiviesti terassikeleistä Suomeen ja nimenomaan Markukselle, joka niin innokkaana lähti takas Suomeen, hahha!
Terassilla näin myös tosi komean tarjoilijamiehen! Se oli se mun kauan etsitty Alejandro, ihan selvästi. Harmi, ettei se huomannut mua ja hullaantunut musta täysin ja lopulta pyytäny mua sen vaimoks.
Mijaksen jälkeen bongattiin bussikyydistä parit kivat vaatekaupat ja päätettiin ihan vaan vähän käydä kattelemassa. Kuten arvata saattaa, saattoi sieltä tarttua mukaankin jotain, vaihteeksi. Meidän on varmaan ostettava pieni matkalaukku kotimatkalle, kun voi painorajat tulla vastaan, sen verran ollaan kuitenkin tehty vaate- ja kenkäostoksia.
Pikku shoppailukierroksen jälkeen käytiin jälleen kerran erittäin edullisella illallisella. Alkuruoka, pääruoka, ruokajuoma ja jälkkäri yhteensä 8 euroa.
On niin kiva käydä ulkona syömässä ja kokeilla eri ravintoloita :)
Viime yö menikin sitten levottomasti ja meinattiin saada sydärit aamuyöllä, kun ukkonen paukahti niin kovaa ihan varottamatta. Syy mun huonosti nukuttuun yöhön selvisikin aamuyön tunteina. Mikäs se mukaan, kun järkyttävä flunssa! Aamulla nappasin buranaa ja jatkoin unia puoleenpäivään siinä toivossa, että selviän niin vähällä, mutta enhän mä tietenkään selvinnyt.
Nyt yritän parannella flunssaa juomalla kuumaa teetä ja lepäilemällä hotskulla. Nenäliinoja on kulunut jo hirveitä määriä ja olo on kamala, mutta mä en jaksa enää lannistua. :) Mua oikeestaan vaan naurattaa tää koko surkeiden sattumusten sarja. Ja niinkuin mun eräs ystävä tokaisikin, että "just sellanen setti, mikä voi tapahtua vaan Millalle". Totta ku rotta :D Tästä puuttuu enää se vatsatauti ja ryöstö, mutta onhan tässä pari viikkoa vielä aikaa, hahhha!
Sannipa ei jaksanut kököttää täällä mun sairastelua vahtaamassa, vaan lähti varaamaan aikaa kampaajalle ja ostelemaan tuliaisia. Aamulla se toinen shoppaholic oli ehtinyt jo käydä hakemassa pari paitaa lisää tavarakuormaansa. Onneks mä oon kipeänä :D
Vaikka mä oon kipeä, niin mulla on silti ihan hyvä mieli. Mikään ei tunnu enää miltään sen allergiareaktion jälkeen ja oikeastaan sekään ei tunnu enää niin pahalta, kun näin eilen erään naisen, jonka naama näytti sata kertaa pahemmalta kun mun naama silloin. Oikeastaan mä taisinkin selvitä aika vähällä.
Nyt mä menen jatkamaan hyvän pokkarin lukemista ja keittelemään minttuteetä. Tää sisällä olo ei oo yhtään niin kamalaa, kun ulkona on pilvinen ja viileä sää ;)
Terkuin nuhanenä Milla =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti